.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
81 درصد متکدیان مازندران بی سوادند

مدیرکل امور اجتماعی و شوراهای استانداری مازندران گفت: هم اکنون 81 درصد متکدیان استان بی سواد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جمشیدی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ساماندهی متکدیان مازندران در استانداری افزود: 30 درصد متکدیان استان غیربومی و 70 درصد آنان بومی شهرستان هستند.

وی خاطر نشان کرد: 47 درصد متکدیان مازندران تحت پوشش کمیته امداد و مابقی به صورت آزاد اقدام به تکدی گری می کنند.

مدیرکل اجتماعی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به اینکه خانواده های متکدیان آسیب پذیری بیشتری در جامعه دارند تصریح کرد: باید در کنترل مددجویان تحت پوشش بازنگری صورت گیرد.

جمشیدی با بیان اینکه بیشتر متکدیان استان را زنان تشکیل می دهند یادآور شد: مازندران نیازمند اردوگاه منسجمی برای ساماندهی متکدیان است.

وی با تاکید بر تولید اشتغال و کارآفرینی برای متکدیان پس از ساماندهی آنان در اردوگاهها اظهار داشت: با ساماندهی متکدیان می توان مازندران را از وجود متکدی دور کرد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مراکز جمع آوری متکدیان در همه شهرهای استان به اعتبار بسیاری نیاز دارد خاطر نشان کرد: با استفاده بهینه از منابع می توان مراکز ساماندهی متکدیان استان را منطقه بندی کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ساماندهی تکدی گری در استان باید توسط همه مسئولان استانی صورت گیرد اظهار داشت: با ساماندهی متکدیان در مازندران می توان متکدیان حرفه ای را شناسایی و با انان برخورد کرد.

جواد قناعت با بیان اینکه ایجاد مراکز جمع آوری متکدیان در ساری مناسب است افزود: رسانه ها اطلاع رسانی دقیقی از کارکرد دستگاههای مختلف در حوزه ساماندهی متکدیان صورت دهند.

وی با بیان اینکه رسانه ها نیز باید ادبیات برخورد جدی و هزینه دار با متکدی از سوی جامعه و مسئولین را به متکدیان گوشزد کنند اظهار امیدواری کرد که تا چند ماه آینده هیچ متکدی در مرکزاستان وجود نداشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.779 seconds.